|
B2B: Маалымат визуализациясын жана өнөр жайга тиешелүү графиканы киргизүү жана маалыматтарды камтыйт. Бул маалыматты көбүрөөк сиңирүү үчүн диаграммалар, графиктер жана инфографика сыяктуу маалыматтардын визуализациясын кошуңуз. Бул визуалдык көрүнүштөр татаал маалыматты гана бузбастан, мазмунга профессионалдуулукту да тартуулайт.
Процесс диаграммалары же иш процессинин диаграммалары сыяктуу тармакка тиешелүү графикалар максаттуу аудиторияга тиешелүү түшүнүктөрдү иллюстрациялоого жардам берет. Мисалы, рыноктун тенденцияларын талкуулаган B2B ак кагазы маалымат тенденцияларынын визуалдык өкүлчүлүктөрүн камтышы мүмкүн, бул маалыматты адистер үчүн жеткиликтүү кылат. B2C: Жашоо образын Атайын жетектөөчү жана визуалдык жагымдуу мазмунду колдонуу B2C чөйрөсүндө визуалдык көрүнүштөр эмоцияларды козгоо жана продукт же кызмат менен байланышкан жашоо образын көрсөтүү үчүн күчтүү курал болуп саналат.
Максаттуу керектөөчүлөрдүн каалоолоруна жана каалоолоруна жооп берген жогорку сапаттагы сүрөттөр, видеолор жана графикалар катышууну олуттуу түрдө жакшыртат. Өндүрүмдүн реалдуу сценарийлерде чагылдырылган жашоо образы аудитория менен эмоционалдык байланышты түзөт. Унутулгус тажрыйбаларды убада кылуу менен потенциалдуу кардарларды кызыктырып, экзотикалык багыттардын визуалдык укмуштуудай сүрөттөрүн колдонуу менен туристтик агенттик үчүн B2C маркетинг кампаниясын карап көрөлү .
|
|